nieuw: ombre jeans + retro horloge en meer

dinsdag, maart 11, 2014


Eindelijk twee dingen die ik van mijn wishlist kan strepen, namelijk de ombre jeans en de retro (wannabe) casio watch. Twee items waar ik echt lang op heb geaasd zitten dan eindelijk in mijn collectie!

Ik heb zo lang op internet gezocht voor een ombre jeans dat mijn hoofd er op een gegeven moment van begon te dollen. Ik besloot dat ik maar een oude zwarte broek uit de kast zou trekken en er daar zelf maar iets van ging maken. Dit idee had ik, tot ik met een vriendin in de stad was en ze achter mij ineens zei "hé, deze is ook wel leuk!". Ik keek achter me en daar was hij dan eindelijk! De broek was ook nog eens in de sale, uiteindelijk heb ik heb voor €15,- bij de Superstar gekocht.
De retro horloge heb ik van groupdeal.nl en was maar €5,95. Er staat zelfs op dat hij water resistant is, maar omdat hij zo goedkoop was ga ik dat toch maar niet proberen.




Ik ben ook al langer op zoek naar een statement ring, het liefst met een grote zwarte steen.
Toen ik bij de huishoudbeurs was  kwam ik deze ring tegen, hier kun je verschillende drukknoopjes op doen. Een beetje hetzelfde idee als bij een Noosa armband. Van de vijf uur dat ik op de huishoudbeurs was heb ik wel twee uur bij het kraampje gestaan om te twijfelen over welke knoopjes ik er toch wel niet bij zou kopen. Uiteindelijk zijn het deze drie geworden en ik ben er super blij mee!



En na deze leuke dingen kon mijn geluk al helemaal niet op toen ik op een dag twee random winkels in liep en daar deze twee geweldige suède laarsjes wist te bemachtigen voor maar €25,- euro in totaal! Ik kan zo blij worden van budget shoppen!

Kan jij ook zo blij worden van nieuwe kleren? 








Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe