Nieuw: Primark sportkleding

zaterdag, september 20, 2014


In de rubriek let's get fit zal ik updates geven wat betreft mijn nieuwe doel om mezelf een gezonde levensstijl aan te meten. Hierbij zal het natuurlijk gaan over gezond eten en lekker sporten! Deze week: nieuwe sportkleding!

Ik ben helaas gezegend met een stom syndroom dat er voor zorgt dat de gewrichten van mijn knieën heel snel pijn doen, daarom is sporten een tijdje moeilijk voor mij geweest. Omdat de kriebels om te sporten al weer een tijdje terug zijn heb ik besloten toch maar gewoon een sportabonnement af te sluiten. Na een paar jaar sporadisch hardlopen wordt het weer tijd om eens flink aan te poten! Maar om goed te kunnen sporten zijn goede sportkleren natuurlijk heel belangrijk. Daarom ben ik naar de Primark afgereisd om daar een aantal shirtjes en een broek te halen.

Sportbroek: €8,-

Shirtjes om in te sporten, alle drie €2,-

Hele fijne sportbh! €5,-

Waar koop jij altijd je sportkleding?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe