Verlanglijstje maart

zaterdag, maart 04, 2017

Na lange tijd is het weer tijd voor een verlanglijstje! Ik heb me lang in kunnen houden wat betreft kleding kopen, maar er zijn toch wel weer wat dingetjes die ik graag van mijn verlanglijstje af zou willen halen en aan mijn te volle kast zou willen toevoegen.

  1. Een tijdje geleden zag ik deze trui bij h&m hangen, voor slechts 14,99! Nu alleen nog twijfelen over de kleur... 
  2. Ik ben helemaal blij met de denim trend, spijkerrokjes altijd en overal! Ik zou graag nog een strakke spijkerrok aan mijn collectie toevoegen. 
  3. Een oversized blouse met blauwe of rode strepen wil ik ook nog zien te bemachtigen deze maand. 
  4. Classic Vans kun je altijd wel gebruiken!
  5. Ik ben nog steeds op zoek naar het ultieme biker jasje. Dilemma: investeren in een leren of gaan voor de nep leren versie die net iets beter binnen mijn budget valt. 
  6. Ik wil graag zo veel mogelijk soorten happy socks hebben, ben er echt fan van! Deze origami kraanvogel versie staat hoog op mijn verlanglijstje. 
  7. Ik was op slag verliefd op deze kaki-kleurige Dr. Martens met slangenprint!
  8. Het hoogste op mijn verlanglijstje staat een losse broek met krijtstreep, heb al een paar mooie exemplaren gezien! 
  9. Ik wil de zilveren kleine oorringetjes misschien gaan vervangen voor rosé gouden oorringetjes, dat super tof staan bij mijn zilver-ish haar. 
Wat staat er op jouw verlanglijstje deze maand?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe