Verlanglijstje Mei

woensdag, april 30, 2014

Daar gaan we weer met de wannahaves! Vrijdag ga ik eens flink shoppen en hoop ik zo veel mogelijk items te scoren van dit verlanglijstje, maar stiekem ook nog gewoon van de vorige.

  1. Als eerste wil ik graag een broek met gaten op de knieën. Ik heb dit in een aantal blogs voorbij zien komen en ik vind het echt super tof! Dit ga ik gewoon zelf doen met een schaar.
  2. Ik ben mijn meest favoriete lipstick kwijt en huil me nu stiekem iedere avond in slaap omdat deze niet meer verkrijgbaar is. Het was een mooie, matte, donkere, niet te felle, paarse lipstick. Ik probeer deze al een tijdje weer te vinden, maar ik ben te kieskeurig over de goede paarse ondertoon. 
  3. Een ketting met een haaientand, super leuk voor de zomer. 
  4. Graag ook een paar slip-ons, het liefste met een skaterachtige vibe, dus de dikke zool is essentieel. 
  5. Nike Roshe Runs (of LA gears, zie vorige artikel). Ik vond ze redelijk duur, maar ben er vandaag achter gekomen dat ik ook in de kindermaat pas die dertig euro goedkoper is!
  6. Al een tijdje ben ik aan het rondneuzen naar een nieuwe zonnebril voor deze zomer. Nu kwam ik pasgeleden bij de six een hele mooie tegen. Een zwart, rond frame met paars/blauwe, half weerspiegelende glazen. 
  7. Voor de ietwat koudere zomerdagen wil ik graag een fluffy vest, het liefst in een pastel kleur. 
  8. Andere Nikes die ik wil: Janoski's
  9. Voor de zomer wil ik ook graag nog een high-waisted zwart shortje. Het liefst met een beetje een destressed uiterlijk. 
Wat staat er deze maand op jouw wannahaves lijstje?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe