Verlanglijstje April

dinsdag, april 01, 2014

Het is weer tijd om mijn verlanglijstje voor deze maand op een rijtje te zetten!

  1. Ik heb pas geleden een taillerok en high waisted jeans gekocht, dus vind ik het nu wel tijd voor een strakke crop top die mooi zal passen bij de taillerok.
  2. Ik zie overal plaatjes van mensen met een skort, wat een ideaal ding. Perfect voor in de zomer. Ik draag niet zo veel rokjes dus een ouderwetse broekrok is perfect voor mij!
  3. Sinds een tijdje ben ik echt verliefd op de kleur lichtblauw, daarom wil ik graag een lichtblauwe chiffon blouse tegen komen deze maand.
  4. En ook nog een wijde crop top voor bij mijn nieuwe high waisted jeans! Deze vind je hier
  5. Split skirt, heb ik maar een woord voor: liefde. Deze vind je hier
  6. Ik gebruik in de zomer vaak mijn dunne leren jasje, maar een oversized denim jacket zou ik toch ook wel heel tof vinden.
  7. Ik ben helemaal fan van bandshirts, het logo van de Ramones vind ik echt super mooi. Blitzkrieg bop!
  8. Een leuk spike armbandje, voor wat bijpassende armcandy. 
  9. Schoenen met plateauzolen, een tijdje geleden vond ik ze echt heel erg lomp, maar stiekem begin ik ze nu toch echt wel een beetje te waarderen. Deze vind je hier
  10. Een leren broek voor dat extra beetje motormuis gevoel.
  11. En als laatste item zou ik graag nog een grijze acid wash jeans hebben om bij mijn collectie te voegen van acid washed jeans, hou er van. Deze vind je hier
Wat staat er deze maand op jouw verlanglijstje?

Wat je misschien ook leuk vindt

2 reacties

Subscribe